datacompagniet, København
datacompagniet vokser, så vi søger Inside Sales Coordinator, der skal hjælpe os med at servicere vores kunder.
Vi leder efter en serviceminded kollega som brænder for sit fag og synes at IT og kundeservice er det fedeste i verden. Er du teknisk velfunderet, har overblik og stærk til at skabe, udvikle og fastholde relationer til kunder og kollegaer, er det måske dig som skal med på vores væksteventyr.
Inside Sales Coordinator er det daglige bindeled mellem iteo / datacompagniet og den enkelte kunde. Inside Sales Coordinator er kundens hyppigste kontaktpunkt og skal som vores ambassadør, altid optræde venligt, kompetent og sikre afstemning af forventninger.
Vi er et kompetent og dedikeret team med kontor i København. Innovation, fællesskab og vedholdenhed er en del af den dna, som vil være med til at tage datacompagniet op til next level, skal du med på rejsen?
Færdigheder:
Salgskoordinatoren skal, for nuværende, for at fylde sin rolle, opretholder superbruger niveau på følgende interne platforme;
-
E-conomic
-
Intempus tids registrering
-
WebCRM (CRM)
-
N-able ServiceDesk system.
-
IT-Glue dokumentation system.
-
3Kontakt teleløsning.
-
Microsoft 365.
-
Microsoft Office. (Word, Excel, PowerPoint, Visio).
-
GetAccept.
-
CBC partner portal.
-
Webmercs admin (iteo og datacompagniets Webshop).
-
Distributørernes www, admin, (webshops).
-
Producenternes www, admin, (incentive og uddannelsesprogrammer).
Salgs og rådgivningsdelen:
Rådgive kollegaer og kunder, på specialist niveau, om de rigtige løsninger.
-
Tilbuds skrivning – både produkt og ydelses tilbud inkluderende sælgende samt forklarende
tekst og Visio diagrammer
-
Udbuds skrivning– både produkt og ydelses tilbud inkluderende sælgende samt forklarende
tekst og Visio diagrammer
-
Bid og deal registreringer op mod producenter og distributører
-
Ordrebehandling – oprettelse i e-conomic og/eller i webshop
-
Vare og ydelsesbestilling hos leverandørerne
-
Daglig / Ugentlig opfølgning på åbne ordre, tilbud etc.
-
RMA – returvare og DOA-håndtering
-
Chat med slutkunder
-
Ticket håndtering i ServiceDesk systemet
-
Opdaterer dokumentation med licenser m.m.
-
Registrerer Supportpacks og services hos producenterne
VI TILBYDER DIG
-
Et udfordrende job, hvor dine kompetencer vil blive brugt.
-
En virksomhed, der prioriterer at bruge ressourcer på at udvikle, og kompetence opgraderer sine medarbejdere.
-
Du får gode og dygtige kollegaer med kant, karakter og dybde.
-
Socialt arbejdsmiljø med fredagsbar, DHL løb og diverse andre aktiviteter.
-
Den bedste beliggenhed i hjertet af København.
-
Løn, pensionsordning og sundhedsforsikring, følger branchen.
-
Smartphone, Laptop og internet.