Har I styr på jeres persondata – på alle lokationer?

En landsdækkende organisation med 22 lokationer ønskede at styrke deres arbejde med persondata og sikre ensartet GDPR-compliance. Vi leverede en centraliseret løsning, hvor hver afdeling kunne håndtere sine opgaver i et fælles, struktureret setup.

Projektet startede med en fælles workshop, efterfulgt af individuel onboarding med hver afdeling. Her blev der bl.a. kortlagt systemer med persondata, gennemført risikovurderinger og etableret kontrolmekanismer. Vi hjalp også med håndtering af databehandleraftaler og udarbejdelse af den lovpligtige interne fortegnelse.

Derudover blev der sat en fast struktur for opfølgning med halvårlige status- og auditmøder.

Resultatet? En gennemtænkt og skalerbar GDPR-løsning, der skaber overblik, tryghed og ensartethed – på tværs af hele organisationen.

Har I styr på jeres persondata – på alle lokationer?

Brug for nyt udstyr?

Vi er specialister i rådgivning, men uden det rette udstyr, kan det være svært at finde den rette IT-løsning. I vores webshop finder du et bredt udvalg af hardware, der sikrer, at vi sammen når helt i mål med din it-løsning.
Besøg
Tilmeld dig vores nyhedsbrev. Ved at tilmelde dig accepterer du vores privatlivspolitik og giver samtykke til at modtage opdateringer.

      Ja tak, jeg vil gerne tilmeldes nyhedsbrevet. Din e-mailadresse bliver naturligvis hos os.

    By subscribing, you agree to our Privacy Policy and consent to receive updates.
    © 2025 datacompagniet. All rights reserved.